1 Anonym:

skriven

Hur har du det? Tänker mkt på dig! Min dotter är "bättre" men inte frisk ännu. Har träffat kille . Jag kan andas! Du fanns där när det var som värst för mig och jag läste det du skrev om och om igen. Du var verklig❤️ Hoppas, hoppas att det är bra, och att du "bara" är trött på att blogga/ Malin mamma till Hilda 24 år som varit väldigt sjuk

Svar: Hejsan MalinJag har det bättre, mindre trött, mindre rädd och mindre sjuk. Men fortfarande har vi en tuff vardag, med många tankar om framtiden.

Jag är GLAD att du kan andas - för det är hemskt när det inte funkar. Jag vet så väl hur det är, och det är bra när vi mammor kan finnas för varandra.
Det blir så ensamt i ensamheten annars <3

Härligt att det går framåt med din Hilda, jag håller tummar och tår för er.
Och du, tack för fina ord om bloggen!

Många hälsningar
Anorexiamamman

Kommentera här: