Påminnelse


Visst kommer ni ihåg att Frisk och Fri finns? 
De anordnar träffar, möten och kurser för både drabbade och anhöriga. De har chattider och telefontider om man vill prata eller skriva också. 

 
 
1 Rebecka:

skriven

Hej!
Rebecka heter jag och jag går tredje året på Rudbecksgymnasiet i Örebro. Tredje året betyder att jag ska göra ett gymnasiearbete och jag har valt ämnet ätstörningar och undrar om du skulle kunna tänka dig att ställa upp på att svara på ett par frågor då jag upplever att du har en del erfarenhet av ämnet?
Mitt arbete kommer handla om hur ätstörningar, framförallt Anorexi och Ortorexi, uttrycker sig i vardagen för unga kvinnor, och varför så många drabbas. Därför vill jag intervjua personer som har/är drabbade eller anhöriga till personer med ätstörningar.
Du kommer självklart att få vara anonym!
Med vänlig hälsning,
Rebecka!

Svar: Hejsan Rebecka
Du kan maila mig på [email protected]

Många hälsningar
Anorexiamamman

Kommentera här: