1 Marika:

skriven

Hej! Jag skulle gärna vilja komma i kontakt med dig, har också en dotter som har haft (vågar inte egentligen skriva det i preteritum, men gör det ändå) en allvarlig ätstörning.Jag vill också skriva en bok, eller göra ett projekt eller en utställning eller något kreativt och för andra upplysande kring erfarenheterna och rädslan och tankarna och relationerna och smärtan osv. Kanske, kanske kan vi göra ngt tillsammans?

Svar: Hej Marika
Härligt att din dotter är på bättringsvägen! Och jag förstår att du är orolig, det är jag jag också.

Min mailadress är [email protected]

Många hälsningar
Anorexiamamman

2 En annan anoreximamma :

skriven

Vilken härlig film! Underbart att se hur alla lyser upp 😊

Svar: Ja, visst är den speciell! Jag märker hur jag mest sitter och ler varje gång jag tittar på den 💗
Anorexiamamman

3 En annan anoreximamma :

skriven

Lånar den!

Svar: Varsågod 😊
Anorexiamamman

Kommentera här: