Mammor


Mammor vill bära sina barn. 
I alla lägen. 
 
1 A:

skriven

Så sant! :-D

Svar: 💝
Anorexiamamman

2 En annan anoreximamma :

skriven

Så sant! Va gulligt 😊

Svar: 💞
Anorexiamamman

3 Anonym:

skriven

Har följt din blogg under en tid nu och jag måste bara säga TACK. Tack för att du delar med dig av tankar, känslor, med- och motgångar. Du och din dotter verkar vara helt fantastiska och starka, önskar er all lycka. Det jag ville säga var att jag verkligen har lärt mig ett och annat av att läsa din blogg. Jag kommer inom kort att börja arbeta med ätstörningsvård och din blogg ger mig en inblick i hur det är att leva med sjukdomen nära inpå. Så tack för att du har fått mig att reflektera, tänka vidare och skapat förståelse vilket kommer underlätta i mitt arbete. Stor kram till dig, din dotter och hela er familj!

Svar: Hejsan och tusen tack tillbaka, för din feedback. Jag blir hemskt glad om mina rader hjälpt andra, och ska du dessutom jobba inom äs vården är det underbart att mina tankar varit till hjälp.

Nu blev jag glad.

Kram tillbaka :-)
Anorexiamamman

Kommentera här: