Gott Nytt År 2017!

Så är året slut. 
Och alla slut har en början. 
 
Jag önskar Er Alla 
Ett Gott Slut och En God Fortsättning! 
Var rädda om er! 

Vi hörs nog här inne 2017 ♥
 
 
 
1 Åsa:

skriven

Hejsan! Vill önska dig ett gott 2017. Länge sedan jag skrev här. Min fågelunge mår bättre nu. Ute och reser med en vän utomlands några månader. Inte frisk helt men mycket bättre mentalt. Vikten är för låg men det hoppas jag löser sig till slut. Man kan inte vakta för alltid. 3 år har gått nu och minns så väl hur glad jag blev när jag hittade din blogg. Så ensam i kampen mot ätstörning och man söker efter stöd och det du skrivit här hjälpe mig mycket. Tack. Min dotter skrev en "bok" om sin anorexi som gymnasiearbete och den trycktes upp i några exemplar. Vill gärna skicka en till dig. Kram Åsa

Svar: Hejsan Åsa,
tack för hälsningen, jag har tänkt på er <3
Vad härligt att din dotter är på väg tillbaka till sig själv! Och vad härligt att du får lite tid för dig nu också.
Det behöver man, både dotter och mamma.

Jag vill gärna läsa din dotters bok och du får hemskt gärna sända mig den.
Du kan nå mig här [email protected]

Många kramar
Anorexiamamman

2 L:

skriven

http://www.hjarnfonden.se/insamlingar/4401-till-louise-minne/
En fågelunge förlorade kampen mot anorexin i veckan.. Insamlingen går till forskning om ätstörningar.. Jag hoppas vi kan skramla ihop lite.. Kram

Kommentera här: